Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.
Met ruim 25 jaar ervaring op het gebied van hypotheken en verzekeringen, heb ik als allround erkend financieel adviseur mij door de jaren heen ontwikkeld tot een specialist voor Starters op de woningmarkt in de regio Gelderland, Limburg en Noord-Brabant. Ik breng erkende specialisten voor je samen en help je zo gewenst verder gedurende jouw gehele levensfase van A tot Z. Ik ga door tot het doel is bereikt en jouw wens een feit is!
In 1997 ben ik, John van Baardewijk, in loondienst bij een dochteronderneming van AEGON begonnen in de financiële dienstverlening. Gedurende 7 jaar heb ik daar veel ervaring opgedaan in verzekeren, pensioenen en hypotheken.
In 2004 heb ik de overstap gemaakt naar HypotheekMaker. In 2005 ben ik mede-eigenaar geworden, sinds 1 januari 2010 ben ik volledig eigenaar van HypotheekMaker. Wij adviseren en bemiddelen in hypotheken, kredieten, verzekeringen, sparen en beleggen. Wij leveren een totaalpakket van financiële diensten en geven jou deskundig en onafhankelijk advies op maat. Dat kan persoonlijk bij je thuis of thuis online vanachter jouw computer. Een eerste oriëntatiegesprek is vrijblijvend en bovendien altijd kosteloos. Wij staan voor een professionele samenwerking en betrouwbaarheid.
Klik op de afbeelding en bekijk de animatievideo voor verdere uitleg.
Laat weten wat jij van ons vindt zodat wij er alles aan kunnen doen om onze dienstverlening nog verder te kunnen verbeteren.
"Om vast te kunnen stellen wat de consequenties van jouw keuzes zijn, is inzicht een vereiste. Met inzicht in jouw huidige financiële situatie, creëer je overzicht. Door overzicht en inzicht krijg je zekerheid en financiële rust. Wat het nemen van juiste keuzes vooraf mogelijk maakt en achteraf vervelende verassingen voorkomt."
Bespaar honderden tot duizenden euro's via onze unieke dienstverlening...
Via Periodiek Financieel Onderhoud blijven wij jou ontzorgen...
Onze diensverlening en de kosten ervan transparant voor je vastgelegd...
Méér voor minder! Bespaar honderden tot duizenden euro's via onze unieke dienstverlening.
Advies bij je thuis, videobellen of advies op het werk: waar en wanneer jij dat wil!
Advies bij je thuis, videobellen of advies op het werk: waar en wanneer jij dat wil!
Advies bij je thuis, videobellen of advies op het werk: waar en wanneer jij dat wil!
Kijken is begrijpen - Klik op de afbeelding en bekijk de animatievideo voor verdere uitleg.
Ervaar onze betrokkenheid, unieke dienstverlening en ontvang een hoogwaardig, onderscheidend en 100% onafhankelijk advies. Klanttevredenheid en een duurzame relatie staat daarbij voor ons voorop. Samen gaan we op zoek naar de voor jou best passende hypotheek, nú en in de toekomst.
DiensVerleningsDocumenten (DVD)
Onderstaande DienstVerleningsDocumenten geven je een beschrijving van de diensten die wij voor jou als consument kunnen en mogen verrichten. Het geeft bovendien informatie over de wijze waarop wij worden beloond en ook over de hoogte van onze beloning.
Kijken is begrijpen - Klik op de afbeelding en bekijk de animatievideo voor verdere uitleg.
Het verstrekken van een DVD is wettelijk verplicht voor alle aanbieders en bemiddelaars die zich richten op consumenten die complexe producten of hypothecaire kredieten willen aanschaffen of daarover advies willen hebben. Dit betreft een groot aantal financiële producten die in de wet zijn terug te vinden, zoals levensverzekeringen en hypotheken. Daarnaast is het doel van dit document om je zo vroeg mogelijk in staat te stellen een bewuste keuze te maken uit de diensten en vormen van beloning.
Kijken is begrijpen - Klik op de afbeelding en bekijk de animatievideo voor verdere uitleg.
Wij nemen graag de huisartspositie voor jouw financiële zaken in. Alles staat hierbij in het teken van persoonlijke aandacht. Daarbij zijn wij 100% onafhankelijk in het geven van adviezen • Nemen wij voor onze adviezen alle tijd • Nemen wij je zoveel mogelijk administratie uit handen • Geven wij je persoonlijke aandacht, nu en in de toekomst • Bezoeken wij je periodiek voor het actueel houden van jouw financiële zaken.
Aldus: Blijvende aandacht voor méér voor minder!
Kosteloos en vrijblijvend
Optioneel en vanaf € 250
Vanaf € 1.650
Vanaf € 360
Vanaf € 0,00
Vanaf € 95 voorbeeld rapport
Vanaf € 685
Vanaf € 325
Voor € 385
Vanaf € 795
Je kent het vast en zeker, de APK-Check voor je auto. Maar hoe zit dat bij je hypotheek en verzekeringen? De wereld om ons heen verandert en dit kan gevolgen hebben voor jouw financiële situatie. Gedurende de looptijd van jouw hypotheek bieden wij je, noodzakelijk of wenselijk, nazorg. Zo kunnen wij ervoor zorgdragen dat je ook bij wijzigingen van bijvoorbeeld jouw doelstellingen, risicobereidheid of financiële positie, een reële kans blijft houden op het behalen van jouw doelstellingen.
Voor 2008 leek advies altijd gratis, maar niets is minder waar. De kosten voor het advies, administratie, beheer en nazorg zaten verwerkt in de provisie die een adviseur ontving en/of in de kosten die een bank of verzekeraar rekende voor het financiële product. Voor veel consumenten is dit nog steeds nieuw en onbekend.
In de éénmalige vaste fee die wij in rekening brengen bij het afsluiten van een financieel product is door ons geen opslag opgenomen voor de kosten van administratie, beheer en nazorg. Wat overigens veel van onze concullega’s wel doen! Hierdoor kunnen wij de kosten voor het afsluiten van een financieel product voor onze relaties laag en zuiver houden.
De algemene zorgplicht voor financiële dienstverleners is vastgelegd in artikel 4:24a Wet financieel toezicht (Wft). Financiële dienstverleners moeten handelen in het belang van de klant. Bij beheer en nazorg voor financiële producten hebben wij als financiële dienstverlener te maken met de wettelijke zorgplicht. Deze nazorg is dus in de wet vastgelegd, maar inhoudelijke eisen ontbreken. Deze zogenaamde ‘open norm’ zorgt voor veel onduidelijkheid.
Zorgplicht houdt in dat er verantwoordelijkheid ligt met betrekking tot bijvoorbeeld informatieplicht. Gedurende de looptijd van het financieel product moeten wij onze klant informeren over wezenlijke wijzigingen in essentiële productinformatie. Deze zorgplicht is vastgelegd in artikel 4:20 en artikel 4:21 Wet financieel toezicht (Wft).
Naast deze ‘Wft-zorgplicht’ bestaan er ‘civiele zorgplichten’. Dat betekent dat wij ons richting onze klanten zorgvuldig moeten gedragen zoals van een redelijk bekwaam en redelijk handelend beroepsgenoot mag worden verwacht. Deze term wordt verder door de civiele rechter ingevuld. Wij kunnen met een klant overeenkomen welke dienstverlening er wel en niet wordt verricht en tegen welke prijs. In onze overeenkomst met de klant kunnen wij de ‘Wft zorgplicht’ echter niet uitsluiten, ook niet wanneer we de klant hiervoor expliciet laat tekenen. Regelmatig wordt de suggestie gewekt dat deze zorgplicht ‘gratis’ zou moeten zijn. Dat is het dus niet en is het ook nooit geweest.
Bij het vaststellen van de voor jou best passende hypotheek wordt door ons maximaal rekening gehouden met jouw huidige omstandigheden, maar ook zoals jij en wij deze verwachten in de toekomst. Onze dienstverlening houdt daarom ook niet op na het afsluiten van jouw hypotheek. Via Periodiek Financieel Onderhoud zorgen wij ervoor dat je ook bij wijzigingen van bijvoorbeeld jouw doelstellingen, risicobereidheid of financiële positie, een reële kans blijft houden op het behalen van jouw doelstellingen.
Bij nazorg gaat het om het up-to-date houden van het aan jou verstrekte financieel advies. Dit kan uiteraard alleen worden gerealiseerd als wij op de hoogte zijn en blijven van jouw persoonlijke situatie. Het is dus in je eigen belang hier voldoende aandacht aan te geven!
Op basis van een periodiek persoonlijk onderhoudsgesprek inventariseren wij steeds opnieuw jouw wensen, doelstellingen, financiële situatie en mogelijkheden. Hierop actualiseren wij jouw persoonlijk KlantProfiel (KP) en de door jou afgesloten financiële producten. Zo ben jij ervan verzekerd dat er voor jou de beste keuzes worden gemaakt en dat jouw financiën nu en in de toekomst up-to-date zijn.
Periodiek Financieel Onderhoud zorgt voor financiële rust en een zorgeloos leven. Wij verzorgen voor jou het volledige overzicht en inzicht in jouw geldzaken:
1. In geval van lang leven;
2. In geval van werkeloosheid;
3. In geval van arbeidsongeschiktheid;
4. In geval van overlijden.
Maak je gebruik van ons ServiceAbonnement ontvang je permanente financiële zorg op vaste tijdstippen door deskundig onafhankelijk advies en begeleiding. Daarnaast een korting op ons uurtarief, afhankelijk van de door jou gekozen abonnementsvorm. Kies voor een ServiceAbonnement van HypotheekMaker en ontvang ook méér voor minder.
Kijken is begrijpen - Klik op de afbeelding voor uitleg in woord en beeld.
Je bent niet verplicht de basiskosten periodiek te voldoen of een abonnementsvorm af te nemen. Gevolg is dan wel dat wij je de diensten die vallen onder 'Nazorg' niet (of niet volledig) kunnen verlenen en wij onze eenmalige vaste fee daarop aanpassen. Voor eenvoudige bemiddelingswerkzaamheden zullen wij geen aanvullende kosten in rekening brengen. Uiteraard blijven wij je onze dienstverlening aanbieden, maar de daarvoor benodigde tijd zal op basis van ons uurtarief dan bij je in rekening worden gebracht.
Kijken is begrijpen - Klik op de afbeelding voor uitleg in woord en beeld.
Een ServiceAbonnement wordt aangegaan voor een minimale termijn van 12 maanden. Daarna wordt het abonnement voortgezet voor onbepaalde tijd. Vanaf dat moment is het abonnement dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand. Let op: verrekening van een verleende korting kan bij voortijdige beëindiging van het ServiceAbonnement van toepassing zijn, raadpleeg hiervoor ook onze Algemene Voorwaarden.
Maandag: | 09:00 - 17:00 |
Dinsdag: | 09:00 - 17:00 |
Woensdag: | 09:00 - 17:00 |
Donderdag: | 09:00 - 17:00 |
Vrijdag: | 09:00 - 17:00 |
Zaterdag: | Gesloten |
Zondag: | Gesloten |
Maandag , Dinsdag , Donderdag
op afspraak tussen 18:30 - 21:00
Voor dringende zaken of bij
afwezigheid, bel: (06) 5069 0541