Bij het vaststellen van de voor jou best passende hypotheek wordt door ons maximaal rekening gehouden met jouw huidige omstandigheden, maar ook zoals jij en wij deze verwachten in de toekomst. Onze dienstverlening houdt daarom ook niet op na het afsluiten van jouw hypotheek. Via Periodiek Financieel Onderhoud zorgen wij ervoor dat je ook bij wijzigingen van bijvoorbeeld jouw doelstellingen, risicobereidheid of financiële positie, een reële kans blijft houden op het behalen van jouw doelstellingen.
Bij nazorg gaat het om het up-to-date houden van het aan jou verstrekte financieel advies. Dit kan uiteraard alleen worden gerealiseerd als wij op de hoogte zijn en blijven van jouw persoonlijke situatie. Het is dus in je eigen belang hier voldoende aandacht aan te geven!
Periodiek Financieel Onderhoud zorgt voor rust en een zorgeloos leven. Op basis van een periodiek persoonlijk onderhoudsgesprek inventariseren wij steeds opnieuw jouw wensen, doelstellingen, financiële situatie en mogelijkheden. Hierop actualiseren wij jouw persoonlijk KlantProfiel (KP) en de door jou afgesloten financiële producten. Zo ben jij ervan verzekerd dat ervoor jou de beste keuzes worden gemaakt en dat jouw financiën nu en in de toekomst up-to-date zijn.
Vanuit wetgeving zijn wij als intermediair verplicht om aan zorgplicht te voldoen, wat inhoudt dat er verantwoordelijkheid ligt met betrekking tot bijvoorbeeld informatieplicht. Vanuit wetgeving zijn wij tevens verplicht om onze relaties proactief te benaderen bij relevante wijzigingen op het gebied van bijvoorbeeld voorwaarden, fiscale wetgeving en prijswijzigingen. Deze wettelijke zorgplicht en meer, krijgen onze relaties van ons op basis van jouw keuze voor een verhoging van onze eenmalige vaste fee of voor de 'Nazorg Basis' met of zonder ServiceAbonnement. In deze dus géén verplichtingen, het is jouw vrije keuze.
Maak je gebruik van ons ServiceAbonnement ontvang je permanente financiële zorg op vaste tijdstippen door deskundig onafhankelijk advies en begeleiding. Naast deze dienstverlening ontvang je een korting op ons uurtarief, afhankelijk van de door jou gekozen abonnementsvorm.
Kijken is begrijpen - Klik op de afbeelding voor uitleg in woord en beeld.
Je bent niet verplicht de basiskosten periodiek te voldoen of een abonnementsvorm af te nemen. Gevolg is dan wel dat wij je de diensten die vallen onder 'Nazorg' niet (of niet volledig) kunnen verlenen en wij onze eenmalige vaste fee daarop aanpassen. Voor eenvoudige bemiddelingswerkzaamheden zullen wij geen aanvullende kosten in rekening brengen. Uiteraard blijven wij je onze dienstverlening aanbieden, maar de daarvoor benodigde tijd zal op basis van ons uurtarief dan bij je in rekening worden gebracht.
Kijken is begrijpen - Klik op de afbeelding voor uitleg in woord en beeld.
Een ServiceAbonnement wordt aangegaan voor een minimale termijn van 12 maanden. Daarna wordt het abonnement voortgezet voor onbepaalde tijd. Vanaf dat moment is het abonnement dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand. Let op: verrekening van een verleende korting kan bij voortijdige beëindiging van het ServiceAbonnement van toepassing zijn, raadpleeg hiervoor ook onze Algemene Voorwaarden.
Uitleg over complexe geldzaken kort en bondig in begrijpbare taal kom je niet elke dag tegen. Een animatie uitlegvideo helpt je hierbij. Toch nog iets niet duidelijk? Aarzel niet en neem direct vrijblijvend contact met ons op.
Kijken is begrijpen
Klik op de afbeelding hieronder voor onze uitleg in woord en beeld.
In deze video:
Kijken is begrijpen
Klik op de afbeelding hieronder voor onze uitleg in woord en beeld.
In deze video:
Kijken is begrijpen
Klik op de afbeelding hieronder voor onze uitleg in woord en beeld.
In deze video:
Kijken is begrijpen
Klik op de afbeelding hieronder voor onze uitleg in woord en beeld.
In deze video:
bel ons op
?????
Stuur een mail naar
?????
Bezoek ons op
?????