Nazorg

Waarom een ServiceAbonnement?

Bij het vaststellen van de voor jou best passende hypotheek wordt door ons maximaal rekening gehouden met jouw huidige omstandigheden, maar ook zoals jij en wij deze verwachten in de toekomst. Onze dienstverlening houdt daarom ook niet op na het afsluiten van jouw hypotheek. Via Periodiek Financieel Onderhoud zorgen wij ervoor dat je ook bij wijzigingen van bijvoorbeeld jouw doelstellingen, risicobereidheid of financiële positie, een reële kans blijft houden op het behalen van jouw doelstellingen.

"Om vast te kunnen stellen wat de consequenties van jouw keuzes zijn, is inzicht een vereiste. Met inzicht in jouw huidige financiële situatie, creëer je overzicht. Door overzicht en inzicht krijg je zekerheid en financiële rust. Wat het nemen van juiste keuzes vooraf mogelijk maakt en achteraf vervelende verassingen voorkomt."

Zorgeloos wonen en besparen

Bij nazorg gaat het om het up-to-date houden van het aan jou verstrekte financieel advies. Dit kan uiteraard alleen worden gerealiseerd als wij op de hoogte zijn en blijven van jouw persoonlijke situatie. Het is dus in je eigen belang hier voldoende aandacht aan te geven!

Reden 1: méér zekerheid

Periodiek Financieel Onderhoud zorgt voor rust en een zorgeloos leven. Op basis van een periodiek persoonlijk onderhoudsgesprek inventariseren wij steeds opnieuw jouw wensen, doelstellingen, financiële situatie en mogelijkheden. Hierop actualiseren wij jouw persoonlijk KlantProfiel (KP) en de door jou afgesloten financiële producten. Zo ben jij ervan verzekerd dat ervoor jou de beste keuzes worden gemaakt en dat jouw financiën nu en in de toekomst up-to-date zijn.

Reden 2: vrije keuze

Vanuit wetgeving zijn wij als intermediair verplicht om aan zorgplicht te voldoen, wat inhoudt dat er verantwoordelijkheid ligt met betrekking tot bijvoorbeeld informatieplicht. Vanuit wetgeving zijn wij tevens verplicht om onze relaties proactief te benaderen bij relevante wijzigingen op het gebied van bijvoorbeeld voorwaarden, fiscale wetgeving en prijswijzigingen. Deze wettelijke zorgplicht en meer, krijgen onze relaties van ons op basis van jouw keuze voor een verhoging van onze eenmalige vaste fee of voor de 'Nazorg Basis' met of zonder ServiceAbonnement. In deze dus géén verplichtingen, het is jouw vrije keuze.

Reden 3: minder betalen

Maak je gebruik van ons ServiceAbonnement ontvang je permanente financiële zorg op vaste tijdstippen door deskundig onafhankelijk advies en begeleiding. Naast deze dienstverlening  ontvang je een korting op ons uurtarief, afhankelijk van de door jou gekozen abonnementsvorm.

Basiskosten en ServiceAbonnement

Kijken is begrijpen - Klik op de afbeelding voor uitleg in woord en beeld.

Je bent niet verplicht de basiskosten periodiek te voldoen of een abonnementsvorm af te nemen. Gevolg is dan wel dat wij je de diensten die vallen onder 'Nazorg' niet (of niet volledig) kunnen verlenen en wij onze eenmalige vaste fee daarop aanpassen. Voor eenvoudige bemiddelingswerkzaamheden zullen wij geen aanvullende kosten in rekening brengen. Uiteraard blijven wij je onze dienstverlening aanbieden, maar de daarvoor benodigde tijd zal op basis van ons uurtarief dan bij je in rekening worden gebracht.

Duur van het ServiceAbonnement

Kijken is begrijpen - Klik op de afbeelding voor uitleg in woord en beeld.

Een ServiceAbonnement wordt aangegaan voor een minimale termijn van 12 maanden. Daarna wordt het abonnement voortgezet voor onbepaalde tijd. Vanaf dat moment is het abonnement dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand. Let op: verrekening van een verleende korting kan bij voortijdige beëindiging van het ServiceAbonnement van toepassing zijn, raadpleeg hiervoor ook onze Algemene Voorwaarden.

De belangrijkste voordelen

  • Eerlijk tarief! Totaal advies en beheer over alle bij jou aanwezige financiële producten tegen een vast bedrag per maand, afhankelijk van het aantal afgesloten producten;
  • Permanente financiële zorg op vaste tijdstippen door deskundig onafhankelijk advies en begeleiding;
  • Doorlopende eerstelijns financiële hulp en advies;
  • Advies staat centraal, geen provisies of andere ongewenste productprikkels;
  • Toegang tot nagenoeg alle financiële marktpartijen met transparante provisieloze producten;
  • Je weet exact wat je krijgt, wat het je kost en waar deze kosten zich bevinden;
  • Eigen keuze in afname van diensten en gewenste kwaliteit ervan;
  • Professioneel, ongebonden en volledig financieel ontzorgd;
  • Korting tot maximaal 50% mogelijk op ons uurtarief!
Video uitleg

Uitleg over complexe geldzaken kort en bondig in begrijpbare taal kom je niet elke dag tegen. Een animatie uitlegvideo helpt je hierbij. Toch nog iets niet duidelijk? Aarzel niet en neem direct vrijblijvend contact met ons op.

Waarom een ServiceAbonnement voor nazorg?

Video - Ons Hypotheek ServiceAbonnement geeft jou:

Méér voor minder!

Kijken is begrijpen
Klik op de afbeelding hieronder voor onze uitleg in woord en beeld.

In deze video:

  • Betaal nooit onnodig teveel.
  • Dagelijks wordt automatisch gecontroleerd of onze relaties kunnen besparen.
  • Je hebt de zekerheid van een verantwoorde en passende hypotheek.
Waarom periodiek financieel onderhoud?

Video - Jouw financiële situatie altijd up-to-date!

Kijken is begrijpen
Klik op de afbeelding hieronder voor onze uitleg in woord en beeld.

In deze video:

  • Wat is er allemaaal verandert in jouw persoonlijke situatie?
  • Waarom is het regelmatig controleren van je financiële situatie belangrijk?
  • Samen stellen we een onderhoudsplan op.
Wat krijg je?

Video - Inzicht en overzicht via één specialist

Kijken is begrijpen
Klik op de afbeelding hieronder voor onze uitleg in woord en beeld.

In deze video:

  • Ben je nog steeds goed verzekerd? Betaal je niet teveel?
  • Is er overzicht en inzicht in jouw financiële situatie?
  • Een goed advies: laat je financiële belangen behartigen door één adviseur.
Wat krijg je nog meer?

Video - Hulp om jouw hypotheek betaalbaar te houden

Kijken is begrijpen
Klik op de afbeelding hieronder voor onze uitleg in woord en beeld.

In deze video:

  • Zijn al jouw risico's rondom de woning en hypotheek goed afgedekt?
  • Kun je in de woning blijven wonen als jouw financiële situatie wijzigd?
  • Welke financiële risico's wens je af te dekken?
Bekijk alle video's
Phone icon

bel ons op
?????

email icon

Stuur een mail naar
?????

hous icon

Bezoek ons op
?????

Heb je vragen? Neem vrijblijvend contact op

Openingstijden

Ma t/m Vr
09.00 - 17.00

Maandag , Dinsdag , Donderdag
op afspraak tussen 18:30 - 21:00 


Volg ons op social media
© HypotheekMaker
Kvk: 17180662
AFM: 12017320
BAN: NL24ABNA0447602748
Website in samenwerking met Dutch Media Lab