Heb je een klacht?

KiFiD

Ondanks dat wij er alles aan doen onze dienstverlening jou zo goed mogelijk aan te bieden kun jij hierover ontevreden zijn. Wij hebben een interne klachtenprocedure. Heb je een klacht dan vernemen wij dit graag zo spoedig mogelijk van je. Voor ons is dit een kans dit direct voor je te verhelpen en onze dienstverlening verder te verbeteren. Indien wij samen niet tot een oplossing komen, dan kun je jezelf tot het KiFiD wenden. Hoe dit in zijn werking gaat wordt je uitgelegd in de video welke is opgenomen in de afbeelding hieronder.

Kijken is begrijpen - Klik op de afbeelding voor uitleg in woord en beeld.

Maak je klacht aan ons kenbaar

Vul het contactformulier in, stuur een App of bel ons

WhatsApp

Reactie binnen 2 uur

Stel een algemene vraag. Specifieke vragen of vragen waarbij persoonsgegevens nodig zijn, nemen we via WhatsApp niet in behandeling.

Contactformulier

Reactie binnen 2 werkdagen

Gebruik ons contactformulier als je ons wilt mailen. We beantwoorden deze dan zo snel mogelijk en maximaal binnen 2 werkdagen.

Bellen

Kantooruren: 9.00 u - 17.00 u

Is je vraag te ingewikkeld voor WhatsApp of ons contactformulier? Of gewoon liever iemand aan de lijn? Je kunt ons bellen tijdens kantooruren.

Komen we er samen niet uit?

Neem dan contact op met KiFiD

Over KiFiD
Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, is het deskundige en toegankelijke financiële klachteninstituut voor consumenten en kleinzakelijke ondernemers en zzp’ers. Je kunt daar jouw klacht indienen. Kijk voor verdere informatie op: KiFiD

Je kunt er terecht met jouw klacht over een financieel product of financiële dienst, bijvoorbeeld een verzekering, hypotheek, betaaldienst of zakelijk krediet. Kifid behandelt ook klachten over jouw kredietregistratie bij BKR.

Kifid helpt problemen op te lossen tussen consumenten en hun bank, verzekeraar, tussenpersoon of andere financiële dienstverlener. Kifid kan ook helpen met het oplossen van problemen tussen ondernemers of zzp’ers en hun bank of financier als het gaat over een kleinzakelijke of alternatieve financiering of over een erkend financieringsadvies MKB.

Dat gebeurt door bemiddeling of door een (meestal) juridisch bindende uitspraak van onze Geschillencommissie. Zo helpt Kifid consumenten en ondernemers om tot een oplossing te komen, als alternatief voor de rechter.

Klacht indienen
Jouw klacht kun je snel en efficiënt online indienen via MijnKifid. De gewenste informatie komt meteen terecht bij de juiste persoon. Bovendien kun je snel en gemakkelijk aanvullende stukken indienen. En minder papier is beter voor het milieu. Geef je de voorkeur aan jouw klacht per post te willen versturen, dan is dat ook mogelijk.

Wil je snel een indicatie hebben of Kifid jouw klacht kan behandelen? Doe dan eerst hier de sneltest: sneltest

Heb je vragen of hulp nodig?

Phone icon

bel ons op
(0413) 25 61 37

email icon

Stuur een mail naar
info@hypotheekmaker.nl

hous icon

Bezoek ons op
Hazelaarstraat 19
6562 GH  Groesbeek

Openingstijden

Ma t/m Vr
09.00 - 17.00

Maandag , Dinsdag , Donderdag
op afspraak tussen 18:30 - 21:00 


Volg ons op social media
© HypotheekMaker
Kvk: 17180662
AFM: 12017320
BAN: NL24ABNA0447602748